vad

tror ni... jag vet att jag sagt det såååååååå många gånger. att jag ska börja skriva igen. ja vi får väl se...
vinterna är på ingång eller va tror ni? kallt som tusan och det verkar ha snöat på ett flertal ställen igår. jag går in i höstdepressionen som vanligt. känns lite bättre i år, är mest bara trött. skulle verkligen behöva sol. jag vet att jag inte är ensam. vi har iaf börjat kolla på flyg till sommaren. kommer antagligen bli tre veckor Turkiet, jiiiiihaaaa!!! 
imorgon åker vi till sthlm, jag och mina arbetskamrater. american crew- kurs, middag och visning. ska bli riktigt kul!
nä dags att hoppa i duschen, ska hinna fixa några grejer innan jobbet idag. det västa är att jag kommer bara ihåg en sak jag ska göra.... jag vet att det va två :/  hmmmm hämta skor till natta och......... får fundera på det. ha en fin dag så får vi se när jag återkommer?
// fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0