fy

vilket skitväder... känns som om sommaren aldrig tänker komma till karlstad!!? två veckor kvar på semesterna och jag börjar få lite lätt ångest. sommaren bäddar fint för en höstdepression. letar resor som aldrig förr och satan va dyrt detär att resa med tre barn då. och framför allt nu eftersom hela sveriges befolkning flyr sverige.
annars mår jag rätt bra, bara ryggen som är skit. hoppas verkligen marie har tid med mig imorgon. måste komma igång med träningen igen, men känner mig inte helt återställd efter förkylningen. får ta nått lugnt pass.
vad gör man en sån här regnig dag då? inte ett skit antar jag!? låter jag grining?? åhh yes i´m!
//fru I

Kommentarer
Postat av: marie

Självklart har jag tid för dig! :-)

2012-07-23 @ 09:03:07
Postat av: Odd brown bird

Tack för senast, kul att se hur ni bor! Ska ta tag i Edvin bilderna strax. Om ni undrar.



Kram kram

2012-07-23 @ 13:44:43
URL: http://www.oddbrownbird.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0