snart

ska den där knulen läggas i lagen. Den ska intas imorgon med potatisgratäng, mums! jag ska ha en liten födelsedagsmiddag här imorgon. bara familjen och lite släkt, vet inte riktigt än vilka som kommer?!
idag har jag varit på sats och tränat coreboll, jisses så jobbigt det va, men bra för magen !? ;) edwin va på minisats och amanda, jonatan och natalie gick på stan en stund. sen gick vi alla på museet och åt lunch och kollade på deras utställning med lasse & maja. riktigt bra tyckte barnen!
nu är jag helt slut  och vill bara lägga mig på soffan och softa. undra vad man ska laga till middag? vad ska ni äta?
//fru I

Kommentarer
Postat av: Ämma

Här blir det lövbiffsgryta och ris! :)



Låter som ni haft en toppendag.

2012-01-05 @ 17:43:27
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/
Postat av: Jessica J

Vilken mysig dag! Lycka till med knulen! Trodde nog att det hette knöl, jag.... Supergott är det iaf!

2012-01-05 @ 20:16:37
URL: http://jessicawjohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0