shit

vilken dag! ungj**larna har gått mig på nerverna! det började rätt ok med frukost på kaviar, fortsatte rätt bra på sats, men sen braka det loss... ska bli sååååååååå skönt att gå och jobba imorgon! och komma tillbaka till rutiner. trötta barn när klockan är 21, hjälps åt att laga mat och plocka ur diskmaskinen mm...
jag har iaf fått fina sms och många hälsningar på fejjan, de tackar jag för! an blir ju riktigt glad ju!!! Fina blommor och en middag på stan har jag me fått idag! :) Tack mina älskade vänner!
förresten... vem är det som blandat mina lövtunna lättsaltade chipa med äckliga sour cream- chips??? Nu smakar det lök i min mun, det gillar jag inte! det låter verkligen som om jag är bitter men det är jag inte ;)
ska bli underbart att jobba imorgon!!! Ha en bra jobbdag ni med imorgon!
// fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0