men hej igen! sovit på soffan i ca 1,5 timme, riktigt skönt. det som va mindre skönt va att edwin somna oxå :/ men nu liggar han i sängen iaf. va lite rädd att han inte skulle somna alls ikväll.
vad händer då? nja inte mycket... jag ska försig gå ut och äta på lördag :) jag fick ju en middag ute i födelsedagspresent av min kära goa vän Cissi! Ska blir spännande att se vart det blir någonstans?! Jag antar att vi tar några drinkar oxå!
fixade nailsen häromdagen, fick fin färg på, jag är inte direkt den som sätter färg på naglarna. det har aldrig hänt förut ever ( möjligtvis en nyans av rosa som knappt syns). så nu måste jag in till ida och köpa lacket så jag kan fylla på!
jaha nu kom edwin... han kom på att han inte ätit välling. den kvällsrutinen är väldigt viktig ska jag tala om!
ni får han en fortsatt bra kväll!
//fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0