göttig

söndag! världens lataste dag, inte ens en gnutta ångest har jag för det! eller lite har det faktiskt hänt här idag, kokat gulasch, den blev god för övrigt. lagat en korvstroganoff och fixat matlista för hela veckan. min man behöver bara värma och koka ris el makisar, övertygad om att han älskar mig extra mycket för det denna vecka ;) vi har haft sjukstuga här hela helgen. jonatan började med feber och huvudvärk i torsdags, sen edwin i fredags och idag började natta känna sig lite hängig. jag känner mig lite små tät och mathias är inte riktigt på topp heller. jag jobbade hela lördagen och sen hade vi lite personalfest på kvällen. satt på salongen och åt god paj som ida hade gjort, sallad och kex, ost och självklart lite vin. supertrevligt va det. vi traskade vidare till bmb, men jisses så mycket folk! va hemma till 2, åt en tallrik vaniljyoghurt och somnade sött... jag hade ju en dajt i torsdags med min nya pt åsa. jag hatar henne redan ;) gjorde en massa mätningar, frågade mig inte vad men jag hoppas ju att om några veckor så ser allt lite bättre ut!!? sen körde hon skiten ur mig i en halvtimme, kan fortfarande inte lyfta armarna och benen gör ont! nu ska jag skriva kostschema oxå, jag ska tydligen lära mig att äta ordentligt under dagarna ist för på kvällarna. frukost är tydligen viktigt att man äter ;/ skulle ju träffa åsa igen imorgon men eftersom jag känner mig inte riktigt 100 så får det vänta lite till. nä nu ska jag göra mig redo för en ny vecka, bye bye //fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0