godmorgon,

ser ut att bli en fin dag! jag har träningsvärken från hell, så vill ni oxå prova på den ska vi gå på coreboll.
idag kommer brorsan, ska hämta han vid tåget. sen blir det matlagning ( som jag för övrigt tycker är rätt kul) resten av dagen typ... vi ska ha lite födelsedagsmiddag för mig ikväll :) inget speciellt bara lite middag. ja det just slog mig att jag fyller 34 år på måndag, hjälp! det betyder att det är jättenära 35. men tydligen blir man klokare med åren så det kanske är en bra grej att bli äldre!??
nä kaffe på det här och sen ska det handlas. amanda ska få göra efterrätten till ikväll, den kommer bli smaskens!
//fru I

Kommentarer
Postat av: Ämma

Filmen var jättebra!! Jag har iofs inte sett den svenska, så jag har inget att jämföra med. David sa att Noomi Rapace gör Salander så mycket bättre än Rooney Mara, men att Daniel Craig är bättre som Blomkvist än Michael Nyqvist. Jag ska ta och se den svenska också tror jag! Sist av alla i Sverige, haha...



Vi behöver apselut en spjälsäng! Det är typ Ikeas vita va? Vi har ändå tänkt att köpa en sån, så vi kan lika gärna köpa eran! :)



Vad önskar sig fru I i födelsedagspressy?



Ha en bra dag, hoppas middagen blir supergod. Kram

2012-01-06 @ 11:45:22
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/
Postat av: Ämma

Säg till om du hittar fler bebisprylar förresten ;)

2012-01-06 @ 11:46:00
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0