dagen

efter, och jag mår faktiskt bra! lite trött men helt ok. ja vi va ju ute igår som sagt, jag, mathias, adam och amanda. vi va på pitchers och rr. adam försvann försig, han hängde på tempel. träffade henrik med kompisar ute och vi hade en skitkul kväll. tack till barnvakterna oxå!
som sagt vi ligger lite överallt här idag och bara glor på skittv och äter chips. amanda åker hem om några timmar så jag tänkte vi skulle äta lite innan. potatisgratäng igen... blev rätt mycket kvar sen i fredags då vi hade släkt på middag. som för övrigt var en väldigt trevlig middag, fick fina presenter :) lite pengar, trisslotter som tyvärr inte va någon vinst på, pyjamasbyxor och en parfym, burberry sport. påminner lite om berburry beat som jag har sen tidigare fast den här är mycket lättare.
ha en fortsatt trevlig dag, jag ska krypa upp i soffan en stund till...
//fru I


Kommentarer
Postat av: Asgeirselina

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-07-27 @ 15:45:22
URL: http://asgeirselina.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0