va det helg då! jag och edwin ska dra till sats idag, får se om jag överhuvudtaget kommer upp på crosstrainerna ( benen värker om jag säger så)?? skulle ju gått på bodybalance men minisats va fullbokad då :( eller kanske vi bara ska ta en väldigt lång promenad, ser ut som att solen vill komma fram. kan vara gott med lite frisk luft oxå!
trodde helgen skulle bli lugn men nu är den bokad med matcher, träningar och kalas, jippi! skönt iaf att inte behöva ställa klockan!
jag tror jag och edwin bestämmde oss för att ta en promenad! han ville åka vagn sa han?!
jag ska bjuda på ett middagstips oxå ;) idag blir det faijtas på gösvägen ( läs hela sveriges barnfamiljer ;))!
//fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0