åhh

va skönt det känns! storstädat hela huset! det behövdes verkligen! hade tagit ledigt idag på förmiddagen för att fixa med bokföringen, som tur gick det så himla fort så jag hann och städa hela huset. skulle försig varit på sats om 30 min för att prova lunchpasset fast det får vi ta en annan dag.
ska ta bussen in till jobbet idag, mathias och barnen kommer och möter upp mig på jobbet idag när jag slutar. vi ska gå till score och äta middag. ska bli skitmysigt, måndagslyx kallar jag det :) tjejerna på jobbet ska oxå med och jag antar att deras familjer hänger med oxå! vi har blivit inbjudna att testa deras nya meny, inte helt fel!
dags att hoppa i duschen och åka iväg till jobbet. see you!
//fru I
mina 3 härliga!

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Gud vilken bra start på veckan! Mysigt att gå ut allihop. På en måndag dessutom. Ha så trevligt!

2012-01-16 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0