34....

år! phu det va inte så farligt ändå! Eller såg jag en ny rynka imorse?? Ja jag fyller år idag! Ingen skönsång eller kaffe nu på morgonen... barnen sover fortfarande och mathias åkte till töcksfors imorse kl 5.20. jag, barnen och adam ska åka till kaviar och äta frulle, så jag slipper iaf plocka ut och plocka in :D
sen åker adam hem med tåget. det har varit så superkul med syskonhäng! mer sånt tack!
jag och barnen ska ta en tur till sats sen oxå, ska bli skönt efter en heldag på soffan igår med massa mat och chips. blir nog till att kettle bella bort det... vi hörs säkert senare!
//fru I

Kommentarer
Postat av: odd brown bird

Hurra hurra hurraaaa! Hoppas du får en superduperfödelsedag!



Kram från oss

2012-01-09 @ 09:28:12
URL: http://www.oddbrownbird.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0