sista

pt- timmen idag... men det kommer bli fler. Det är faktiskt lite lätt beroendeframkallande ;) vi ska göra lite tester idag, vad det nu innebär har jag ingen aning om??? laddar iaf med en smoothie med massa frukter, bär och mjölk!
igår va jag hem till maria i hennes nya lägenhet på blingo- visning. fina kläder,beställde ett plagg var till barnen. köpte bla denna tröja till edwin. med tanke på namnet på tröjan så passar den perfekt ;) den heter lee...
tack maria och malin för en mysig kväll!!!
nu måste jag dra iväg, kram på er och trevlig fredag!!!
//fru I

Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt fina! Lagom lekfullt. Har faktiskt liknande till min kille från Lindex... också med stjärnor på knäna! Har de bra priser, Blingo? Dvs billigt :)

2012-02-29 @ 09:27:39
URL: http://husnr8.blogg.se/
Postat av: odd brown bird

Hej hej hej,

Måste få lite proffshjälp. Vad ska man ha i W's hår innan man lockar/flätar det. Hon har så himla halt och mjukt hår så allt bara glider hit och dit förstår du. Tips?



Kram kram på er!

2012-02-29 @ 12:00:19
URL: http://www.oddbrownbird.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0