morgonmys

med edwin, kaffe och välling. hoppas han är den där vanliga edwin idag och inte den trottsiga 3-åringen han va igår! än så länge är han bara gosig :) ska till jobbet idag och jobba, känner mig så sugen... not! kallt är det ute oxå. är lite sugen på att gå på kvinna 2012 i eftermiddag men jag har ju inte jättelust att gå själv. kom på häromdagen att jag och mathias har faktiskt bröllopsdag imorgon. herregud 7 år, ylle-bröllop, hahahahaha... och vart i helsike tog tiden vägen? minns det som igår med alla facklor, eldslukare, fyrverkerier och toner från en säckpipa. åhh vilken underbar dag! här sitter jag och drömmer mig bort... hejåhå! //fru I

Kommentarer
Postat av: Ämma

Tiden går fort när man har det bra!! :) Hoppas du fick en bra dag på jobbet och att det blev mindre 3-årstrots idag.



Pimpningen ja.... Nej, jag är inte klar på långa vägar egentligen. Jag fixade bara till något som funkar så länge...tills jag får inspiration och tid en annan dag. Kram

2012-02-04 @ 17:09:10
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0