jomenvisst

dags för ledig fredag igen! inte riktigt lika kul när man vet att man måste sanera huset på alla influensa- baciller! men nu ska de ut och inte komma tillbaka!!! barnen längtar tillbaka till skolan, det är ett gott tecken. nu har det varit feberfritt sen i onsdags och natalie gick till skolan idag. som ni kanske såg i förra inlägget så har min man bokat mig den 18:e feb, trevligt tycket jag och gööörspännande :) jag är nyfiken som f*n. har kollat lite på tågbiljetter till mig och två av barnen till sthlm, ska bara få till en helg att åka på oxå, det är inte lätt! och få biljetter till ok pris oxå. hade velat åka till helgen men fy va dyrt det är... dagens planer är att åka till maxi och handla, det ekar tomt i kylen och även en flaska bubbel ska inhandlas. mathias ska nog på stan idag och dricka öl med grabbsen och jag och grannen ska äta sushi och dricka bubbel. i mina öron låter det som en strålande fredagskväll!!! nä men nu måste jag ola om vilket hörna jag ska börja saneringen i... //fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0