familjen

börjar bli bättre... det är bara jag kvar, men jag hoppas att jag redan haft den där bacillen! alla här har verkligen legat däckade. jonatan har tagit omtag med febern :( men det blir till och vara hemma hela veckan för dom. som tur är ju mathias dålig oxå, så slipper man vab denna vecka :) jag ska verkligen ta mig i kragen idag och gå ut och pw nu på morgonen ( ska bara skriva färdigt) så man kommer igång lite igen. igår bokade vi kurs/ visning i sthlm, jag och åsa. efter visningen är det middag och så ska vi bo på hillton i slussen, det blir grejer det :D roligt att komma iväg! nä nu ni, jag måste dra annars kommer jag bli kvar här i soffan... //fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0