det

va den helgen ja! som bortblåst... hur är det egentligen tänkt att man ska hinna vila upp sig på de där två fjuttiga lediga dagarna??? dessutom jobbade jag lördag :/ fredagskvällen blev mysig, sushi och bubbelmys med grannen sen somnade jag som en stock på soffan när kl va ca 22.00, vaknade en timme senare och lägger mig och jonatan som satt vaken och spelade spel på datorn. sen sov jag himla skönt! lördagen va det jobb och på kvällen kom sofia med hela familjen. hela huset va fullt i ungar och hundar. söndagen va en skön och lugn dag. det va min helg det! vad har ni gjort??? måndag igen och dags för jobb igen! varit och tränat på morgonen och det va riktigt skönt men jobbigt. på torsdag är det dags att träffa pt- åsa igen :D då jädrans ska det laddas med frulle hehehe ( hon tycker jag är lite dålig med frukosten) nu va min fikarast slut, see you! //fru I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0