dagen

d! idag det är då det händer... eller ikväll, det min man har hittat på??! spela roll egentligen vad det är vi ska göra, ska bli mysigt att få vara lite själva.
vi har planerat in badhuset idag, till barnens förtjusning och till min förskräckelse! jag hatar badhuset, det är läskigt där!!! men vad gör man inte för barnen??!!! så här ska strax stekas pannkakor och bre mackor. efter badhuset bär det iväg till kil för att fira barnens farmor och sen blir de kvar där. jag berättar mer imorgon!
//fru I

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag var o bada med barnen igår.. tjohoo.. nja! Har gått upp 4 kg efter min operation. Känns verkligen sådär. Men, vad gör man inte för barnen! De var i sitt esse :)

2012-02-20 @ 10:53:55
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0