trött

shit va trött!!! orkar inte med någon träning nu på morgonen, får bli ev ikväll. mina knän värker, kan va all löpning som jag inte är van vid. fuska igår oxå med en brödbit till lunchen. och så åt jag äggula till frulle, fy på mig ;) mycke fuska har det varit....
idag hoppas jag sj har fått ordning på sin sida, skulle boka biljetter till mig och loppis för tjejweekend i sthlm. ska bli mysigt! blir i samband med när amanda ska ta studenten. jag tror jag älskar studenten, man liksom minns den dagen som igår!
ska ta ett litet ryck med tvätten och vidare till jobbet. ska fixa nailsen oxå ska bli riktigt skönt. i eftermiddag blir det utvecklingsamtal med jonatan, det gillar jag!
ha en bra dag alla!

//fru I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0